Biuro prasowe

Familijne o smaku śmietankowym Przebojem FMCG 2015

2015-06-09

Magazyn Życie Handlowe po raz ósmy wyłonił najlepsze produkty sektora FMCG, wśród których znalazły się produkty marek firmy Colian. Przebojem FMCG 2015 zostały wafle Familijne o smaku śmietankowym, prestiżowe wyróżnienie otrzymał Napój niegazowany Hellena o smaku mango, ananasa i pomarańczy.

Magazyn Życie Handlowe wyłonił Przeboje FMCG 2015.  Wśród elitarnego grona największych hitów sprzedażowych rynku znalazły się produkty marek firmy Colian. Prestiżowy tytuł przypadł waflom Familijnym o smaku śmietankowym, które zdobyły 1 miejsce w kategorii Ciastka i wafle familijne. Wyróżnienie w kategorii Soki, nektary i napoje niegazowane otrzymał Napój niegazowany Hellena o smaku mango, ananasa i pomarańczy.

Do rywalizacji o prestiżowy tytuł stanęło ok. 400 produktów w przeszło 50 kategoriach. O wyborze laureatów zadecydowały głosy jury złożonego z profesjonalistów branży FMCG oraz detalistów – właściciele i pracownicy sklepów. Wręczenie prestiżowych statuetek oraz wyróżnień odbyło się w dniu 28 maja 2015 roku podczas uroczystej gali w warszawskiej Villi Foksal.

Przeboje FMCG to konkurs branżowy wyłaniający największe hity sprzedażowe rynku FMCG, którego organizatorem jest wydawca magazynu Życie Handlowe. O wyróżnieniu produktów decydują głosy profesjonalistów branży FMCG oraz detalistów.

Familijne to najbardziej rodzinna marka wafli i ciastek w Polsce. Jej produkty sprzyjają czerpaniu radości z przebywania z najbliższymi, pomagają budować więzi i inspirują do wspólnej zabawy. Chrupiące wafle i pyszne ciastka w wielu wariantach smakowych od lat cieszą się niesłabnącą popularnością. Hellena to polska marka, która od ponad 20 lat oferuje konsumentom szeroką gamę napojów i oranżad w wielu smakach. Łącząc tradycję z nowoczesnością, kreując nowe trendy, przywołuje jednocześnie wspomnienia beztroskiego dzieciństwa, które wypełniał smak bąbelkowej, orzeźwiającej oranżady oraz owocowych napojów.