Biuro prasowe

Familijne wafle Gofrowe nagrodzone w konkursie Perły Rynku FMCG 2013

2013-06-13

Konkurs Perły Rynku FMCG, organizowany przez „Wiadomości Handlowe”, ogólnopolski miesięcznik branżowy, wyłonił zwycięzców spośród nowości rynkowych FMCG ubiegłego roku. Na zwycięzców każdej kategorii tradycyjnie głosowali detaliści. W siódmej edycji plebiscytu właściciele i pracownicy sklepów docenili nowość marki Familijne, Familijne wafle Gofrowe, które uplasowały się na trzeciej pozycji w kategorii Ciastka, wafle, pierniki.

Nagrodzone Familijne wafle Gofrowe to jedyne na rynku wafle, będące połączeniem kruchości z lekkością. Kruchość wydobyta z grubego wafla o „gofrowej” grawiurze komponuje się z lekkością kremu o konsystencji musu. Wyjątkowe zestawienie przywołuje skojarzenia towarzyszące jedzeniu wakacyjnych gofrów. Wafle są dostępne w najpopularniejszych wśród konsumentów smakach: czekoladowym i waniliowym. Stworzyły samodzielną kategorię w segmencie wafli rodzinnych, nie posiadając odpowiednika na rynku.

Konkurs Perły Rynku FMCG  ma na celu wyłonienie najlepszych zdaniem detalistów nowych produktów FMCG o największym potencjale sprzedażowym. W siódmej edycji plebiscytu wzięło udział 380 produktów w 64 kategoriach. Nagrody wręczono podczas gali, która odbyła się 13 czerwca w hotelu Sheraton w Warszawie. Zwycięskie Familijne wafle Gofrowe otrzymały prawo do posługiwania się tytułem i logo Perła Rynku FMCG 2013 w komunikacji marketingowej.

 

Producent: Jutrzenka Colian Sp. z o.o.  

Gramatura: 150 g

Cena: 3,44 pln