Biuro prasowe

Gotówka na wakacje od marki Familijne

2013-06-20

W loterii „Gotówka na wakacje” na konsumentów czekają 372 nagrody o łącznej wartości 96 tys. zł. Aby wziąć w niej udział wystarczy kupić wafle lub ciastka marki Familijne w opakowaniu ze specjalną naklejką promocyjną, a następnie dokonać zgłoszenia kodu promocyjnego na stronie www.promocjafamilijne.pl bądź wysłać opakowanie z naklejką na adres organizatora loterii. Zgłoszenia są przyjmowane od 1 czerwca do 25 sierpnia 2013 r.

Promocji „Gotówka na wakacje” towarzyszy akcja reklamowa. Kampania w mediach potrwa od 17 czerwca do 25 sierpnia 2013 r. i swoim zasięgiem obejmie telewizję, radio i Internet. Spot reklamowy będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: stacjach grupy TVP, Polsat, TVN oraz stacjach reprezentowanych przez At Media. Kampania radiowa, wspierająca loterię, będzie realizowana na antenach: RMF FM, Radia Zet, Roxy FM, Złote Przeboje, ESKA, Plus, Wawa,  TOK FM, grupy stacji RMF MAXXX oraz kilkudziesięciu stacji lokalnych. Reklama w Internecie koncentruje się na kampanii banerowej w zróżnicowanych, popularnych serwisach oraz na kampanii w wyszukiwarkach internetowych. Działania BTL skupiają się na ekspozycji materiałów POS (owijki paletowe, podesty, stopery, shelfstoppery, wobblery, plakaty, ulotki i salesprezentery).

Za stworzenie koncepcji kreatywnej loterii i kreację kampanii odpowiada agencja Soho Square, należąca do grupy komunikacyjnej Ogilvy & Mather. Media zakupił dom mediowy Universal McCann.

Kampania telewizyjna:
Termin kampanii: 17 czerwca 2013 – 29 lipca 2013
Hasło kampanii: Familijne. Wesoła z nas paczka
Kreacja: Soho Square
Dom mediowy: Universal McCann
Dom produkcyjny: RedWorks
Dyrektor Kreatywny: Jan Majle
Art director: Joanna Biernacka
Copywriter: Bartek Klimaszewski
Reżyseria: Kuba Łubniewski

Link do spotu reklamowego


Więcej informacji udziela:
Katarzyna Berlińska
Kolterman Media Communications
tel. 22 392 06 21         
kom. 509 922 081
e-mail: k.berlinska@kmc-pr.pl