Biuro prasowe

Poznaj rodzinę Wesołowskich – startuje kampania marki Familijne

2013-05-23

Kampania ma na celu zmianę postrzegania marki Familijne na bardziej nowoczesną, jej repozycjonowanie w oparciu o wartości skoncentrowane wokół radości czasu spędzonego w gronie rodziny. Bohaterami kampanii jest familia Wesołowskich. Każdy z jej członków jest inny, ale razem stanowią zgrany zespół. Wesołowskim towarzyszą produkty marki, które rozładowują emocje, wyzwalają śmiech i są dopełnieniem wspólnie spędzonego czasu. Familijne to marka współczesnej rodziny, inspiruje do tego, aby czerpać spontaniczną radość z przebywania z najbliższymi.

30-sekundowy spot reklamowy pojawi się w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: stacjach grupy TVP, Polsat, TVN oraz stacjach reprezentowanych przez At Media. Działania w Internecie będą realizowane na serwisach Allegro, Gazeta.pl i YouTube. Jest skierowana do kobiet w wieku 25-44 z dzieckiem 7-14 lat.

Za zakup mediów odpowiada  dom mediowy Universal McCann, kreację przygotowała agencja Soho Square, należąca do grupy komunikacyjnej Ogilvy & Mather, a produkcję zrealizował dom produkcyjny RedWorks, Kampania będzie trwała do 16 czerwca 2013 r.

 

Kampania telewizyjna:

Termin kampanii: 20 maja 2013 – 16 czerwca 2013

Hasło kampanii: Familijne. Wesoła z nas paczka

Kreacja: Soho Square

Dom mediowy: Universal McCann

Dom produkcyjny: RedWorks

Dyrektor Kreatywny: Jan Majle

Art director: Joanna Biernacka

Copywriter: Bartek Klimaszewski

Reżyseria: Kuba Łubniewski